Όταν αναζητούμε ένα αντικείμενο στο διαδίκτυο μας εμφανίζονται χιλιάδες αποτελέσματα. Έπειτα, μέσα από αυτή τη λίστα προσπαθούμε να επιλέξουμε το πιο σχετικό αποτέλεσμα σ΄ύμφωνα με το αντικείμενο που αναζητούμε.
Πως θα κάνουμε λοιπόν το χρήστη να επιλέξει να εισέλθει στην δική μας ιστοσελίδα;
Δημιουργούμε ενδιαφέροντα και σχετικά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας meta tags.
Με τον όρο meta tag εννοούμε το τμήμα κειμένου που εμφανίζεται κάτω από τη διεύθυνση της ιστοσελίδας μας στη λίστα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Είναι μια σύντομη περίληψη περίπου 155 χαρακτήρων που θα αναφέρει με τι ασχολείται η ιστοσελίδα. Στο κείμενο πρέπει να χρησιμοποιούμε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά ώστε να κερδίσουμε πόντους και να ανέβουμε ψηλά στα αποτελέσματα.
Χρησιμοποιούμε μικρά και στοχευμένα title tags, μέχρι 60 χαρακτήρες με τις πιο σημαντικές λέξεις- κλειδιά.
Title tags εννοούμε τους τίτλους των σελίδων μας στο διαδίκτυο, πως θα εμφανίζονται στην λίστα αποτελεσμάτων.
Τόσο τα meta tags όσο και τα title tags είναι απαραίτητα για την προώθηση της ιστοσελίδας μας. Είναι η βιτρίνα και το όπλο μας να κερδίσουμε στον ανταγωνισμό της επιλογής του χρήστη στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτά τα δύο τραβούν τη προσοχ΄η του χρήστη και τον ωθούν να κάνει το κλικ.
Αφήστε μια απάντηση