Τα τελευταία χρόνια με την πανδημία υπάρχει μεγάλη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέσα στο lockdown πολλές επιχειρήσεις ακολουθώντας τις ανάγκες της κοινωνίας προκειμένου να παραμείνουν βιώσιμες αναγκάστηκαν να δημιουργήσουν το δικό τους eshop . Μέρα με την μέρα λοιπόν τα ηλεκτρονικά καταστήματα πολλαπλασιάζονται ως συνέπεια να αυξάνεται όπως γίνεται αντιληπτό και ο ανταγωνισμός.
Το διαδίκτυο είναι τεράστιο και γεμάτο από πολυάριθμα eshops. Πώς θα καταφέρει η επιχείρηση μας να ξεπεράσει αυτό το εμπόδιο και να ξεχωρίσει μέσα από αυτή τη τεράστια λίστα;
Το κλειδί ή μάλλον το εργαλείο της επιτυχίας στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα. Το Seo. Στοχεύουμε δηλαδή στο να μπορέσουμε να φέρουμε το eshop μας όσο το δυνατόν πιο ψηλά στη λίστα αποτελεσμάτων αναζήτησης της google ώστε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας και τους εν δυνάμει πελάτες μας.
Με ποιον τρόπο θα το επιτύχουμε; Με την επιλογή των κατάλληλων τεχνικών που μόνο ένας ειδικός ξέρει.
Πάμε λοιπόν να δούμε κάποια από τα μυστικά της επιτυχίας των ειδικών :
Επιλογή των κατάλληλων λέξεων κλειδιών. Οι ιδανικές λέξεις-κλειδιά είναι αυτές που αναζητούν οι χρηστές του διαδικτύου πιο συχνά .
Σωστή αρχιτεκτονική της ιστοσελίδας. Όπως σε ένα κατάστημα τα προϊόντα πρέπει να τοποθετούνται οργανωμένα σε ένα χώρο έτσι και στο eshop πρέπει τα προϊόντα να είναι καταχωρημένα στην ανάλογη κατηγορία ώστε ο χρήστης να βρίσκει εύκολα αυτό που θέλει χωρίς να χάνεται.
Ταχύτητα φόρτωσης σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα ιδανικά, ώστε να μη κουράζονται στη πλοήγηση οι χρήστες.
Και φυσικά, όπως έχουμε πει και σε άρθρο στη κατηγορία προώθηση ιστοσελίδων ,πρέπει να έχουμε σωστά δομημένο, οργανωμένο, χωρίς λάθη, πλούσιο και ποιοτικό περιεχόμενο.
Αυτές είναι κάποιες από τις κυριότερες μεθόδους Seo ενός eshop . Χρειάζεται έρευνα, μελέτη προσύλωση και στρατηγική ώστε να κατακτήσετε τη κορυφή. Επενδύστε στο Seo και δε θα χάσετε!
Αφήστε μια απάντηση